Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΣΤΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ 18-12-2020.
Ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ.
Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΟΤΙ Η ΓΗ ΠΟΥ ΠΑΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΩΝΙΑ ΜΑΣ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΙΩΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΙΑ.
ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΙΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.
ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Ο ΝΟΤΗΣ ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΙΔΡΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ, ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 24 ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΦΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΣΩ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΝΟΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΑΦΗΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΥΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ; ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΤΟ 2% ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΠ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝΓΚΕΝ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ 1992 ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝΓΚΕΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΥΤΗ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ ΣΕΝΓΚΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ (90 ΗΜΕΡΩΝ), ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΕΝΓΚΕΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΓΚΥΡΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ, ΘΕΩΡΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΤΟΥ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΟΡΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΕΝΓΚΕΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ.
Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ 100%.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ – ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΡΟΗ ΛΑΘΡΑΙΑΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΕΠΗΛΥΔΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΚΟ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.
Η ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΣΥΛΟΥ.
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΗΛΥΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 43 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4375/2016 ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ 87,9% ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΗΛΥΔΕΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΓΕΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 105 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΩΣ ΔΟΚΙΜΟΣ Ή ΩΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΧΥΡΩΤΟΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΝΟΜΟ 3845/2010 ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ-ΔΥΝΑΣΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ 60.000 ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ 700 ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΤ’ ΕΝΤΟΛΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ.
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ Η ΒΟΥΛΗ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΩΜΑ;
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΨΕΜΑ ΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΗΛΥΔΕΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΗΚΟΟΙ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΔΗ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ.
Η ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΗΛΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΩΤΗΡΑ.
Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ Ο,ΤΙ ΣΑΠΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΘΝΟΣ.
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΔΙΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Ή ΣΗΜΑΙΕΣ.
ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΔΙΚΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΦΑΡΠΑΞΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ.
καλείται η συμφωνία που υπεγράφη στις 14 Ιουνίου 1985 στην κωμόπολη Σένγκεν του Λουξεμβούργου ανάμεσα σε πέντε κράτη μέλη των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΕΚ) (Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Λουξεμβούργο και Ολλανδία) και είχε ως στόχο την προοδευτική κατάργηση των ελέγχων στα κοινά σύνορα, την καθιέρωση της ελεύθερης κυκλοφορίας για όλα τα πρόσωπα, υπηκόους των κρατών που υπέγραψαν τη Συμφωνία, καθώς και την αστυνομική και δικαστική συνεργασία. Περαιτέρω, στις 19 Ιουνίου 1990 υπεγράφη εκ νέου στο Σένγκεν η Σύμβαση Εφαρμογής της Συμφωνίας του Σένγκεν, που συμπλήρωνε και εξειδίκευε την αρχική Συμφωνία. Η εν λόγω συνεργασία κινούνταν σε καθαρά διακυβερνητικό επίπεδο και εκτός του θεσμικού πλαισίου των ΕΚ, μέχρι τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης του Άμστερνταμ.
Άλλα κράτη μέλη των ΕΚ και της ΕΕ που μεταγενέστερα υπέγραψαν Πρωτόκολλα και Συμφωνίες προσχώρησης στα δύο ανωτέρω διεθνή κείμενα ήταν η Ιταλία το 1990, η Ισπανία και η Πορτογαλία το 1991, η Ελλάδα το 1992, η Αυστρία το 1995 και η Δανία, η Φινλανδία και η Σουηδία το 1996. Ταυτόχρονα με τις τελευταίες, η Ισλανδία και η Νορβηγία —δύο κράτη τα οποία, αν και δεν ήταν μέλη των ΕΚ, εντούτοις συμμετείχαν προ πολλού (1957) στη Βόρεια Ένωση Διαβατηρίων (γνωστή και ως Σκανδιναβική Ένωση Διαβατηρίων) με τους λοιπούς σκανδιναβούς γείτονές τους— υπέγραψαν ειδική Συμφωνία με τα υπόλοιπα δεκατρία κράτη μέλη της ΕΕ που συμμετείχαν στο κεκτημένο του Σένγκεν προκειμένου να συνδεθούν και αυτά με τη Ζώνη Σένγκεν.
Πολίτες χωρών Ζώνης Σένγκεν
Οι πολίτες χωρών της Ζώνης Σένγκεν έχουν το δικαίωμα να ταξιδεύουν σε οποιαδήποτε χώρα της Ζώνης χωρίς την επίδειξη ταυτότητας ή διαβατηρίου, αν και συμβουλεύονται να έχουν ένα από τα δύο μαζί τους, αφού μπορεί να τους ζητηθεί να αποδείξουν την ταυτότητά τους, π.χ. κατά την επιβίβαση σε αεροσκάφος ή σε έλεγχο της αστυνομίας. Ωστόσο θα χρειαστεί να επιδείξουν την ταυτότητά τους κατά την είσοδό τους στις χώρες της ΕΕ που δεν ανήκουν στη Ζώνη Σένγκεν.[4]
ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΡΘΡΟ 105 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ.... ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..... ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΕΚΕΙ ΩΣ ΔΟΚΙΜΟΣ ¨Η ΩΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...
ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΛΥΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ....
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΞΥΜΩΡΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑ "ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ... ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΣΥΛΟΥ
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΣΥΛΟΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
1.0 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
1.1. Αναβάθμιση της υπηρεσίας σε όλα τα επίπεδα και στελέχωση με προσωπικό με ελληνικό DNA και με όρκο για την υπηρεσία τους προς την Πολιτεία.
1.2. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία θα κάνει έλεγχο όλων των αρχαιολογικών περιοχών που έχουν βρεθεί και έχουν καλυφθεί σκοπίμως με δόλο ώστε να μη φανερώνεται και αναδεικνύεται το Ελληνικό Μεγαλείο.
1.3. Θα συσταθεί επιτροπή η οποία θα αναδείξει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους σε έναν αρχαιολογικό χάρτη ( υπολογίζεται ότι είναι πάνω από 30.000 ) και θα αναλάβει να τους καθαρίσει, να τους αναδείξει και να τους αναβιώσει. Αυτό σημαίνει, για οτιδήποτε έχει κτιστεί πάνω σε αρχαιολογικό τόπο, ναό ή βωμό αυτομάτως κατεδαφίζεται ώστε να αποκαλυφθεί η αρχαία κληρονομιά μας.
1.4. Σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο ηπειρωτικό ή νησιωτικό, υπάρχουν ολόκληρες πόλεις θαμμένες πάνω στις οποίες βρίσκονται καινούρια κτίσματα όλων των ειδών.
1.5. Στον εκτός Ελλαδικού χώρο θα απαιτηθούν, για οτιδήποτε είναι Ελληνικό, τα πνευματικά και κληρονομικά δικαιώματα του Έθνους μας.
1.6. Καθήκον του Υπουργείου Πολιτισμού είναι να εντάσσει και να ενσωματώνει στο Έθνος μας κάθε άνθρωπο και κάθε έργο ανθρώπου που ανήκει στο Γένος μας.
1.7. Θα διατεθούν όσα κεφάλαια χρειαστούν για την αποκατάσταση και αναβίωση της γλώσσας μας, των εθίμων μας, των επιστημών μας και των τεχνολογιών μας .
1.8. Θα αποκατασταθεί η ιστορία μας.
1.9. Θα κατασκευαστούν Μουσεία, όσα χρειαστούν για να φιλοξενούν, τα τεχνουργήματα των προγόνων μας.
1.10. Θα γίνει μέσω του Ο.Η.Ε. η αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων σε ότι ανήκει στο Έθνος μας.
1.11. Η πολιτεία θα οικοδομήσει και θα οργανώσει τα μνημεία αγάλματα καθώς και τις περιοχές ιστορικής αξίας των πιο σημαντικών και κρίσιμων γεγονότων όλης της Ελληνικής ιστορίας που είναι σημαντικά για το Έθνος της Ελλάδος αλλά και για τον Ελληνισμό στο Παγκόσμιο στερέωμα θα διοργανώσει, σχεδιάσει και αποκαλύψει και θα εδραιώσει την οργάνωση που θα καθιερώσει την διδαχή της νεοελληνικής γλώσσας καθώς και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, που θα διακλαδωθεί σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του Κόσμου γενικότερα και την περαιτέρω καθιέρωση αυτών των οργανώσεων με Μαθητευομένους Έλληνες και Φιλέλληνες, να επαναφέρει, να αναδιοργανώσει και να υπερασπιστεί την Ορθοδοξία της Ελληνικής γλώσσας στο παγκόσμιο στερέωμα, την Ορθοδοξία της Ελληνικής ιστορίας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών των επιτροπών Ελλήνων & Φιλελλήνων που θα εγκατασταθούν σε κάθε πρωτεύουσα του εξωτερικού και που θα διδάσκουν, ενημερώσουν και να «εκπολιτίσουν» όλα τα μη Ελληνικά νομοθετικά σώματα όπου θα διατηρούν, ενισχύουν και θα υπερασπίζονται τη «Διαφώτιση και την πηγή της διαφώτισης» που ονομάζεται Ελλάς, Έλληνες και Ελληνισμός στην αιωνιότητα, οδεύοντας προς το μέλλον.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.
1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.
1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.
1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ' επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.
1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.
1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.
1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.
Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.
33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.