ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΣΤΗΛΩΝΟΥΝ Ή ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ;
ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΠΛΕΞΙ-ΓΚΛΑΣ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ!
Νέα φωτογραφικά τεκμήρια των καταστρεπτικών εργασιών που έγιναν στον βράχο της Ακρόπολης!!!!
Έρχονται σήμερα στη δημοσιότητα νέα φωτογραφικά τεκμήρια των καταστρεπτικών εργασιών που έγιναν στον βράχο της Ακρόπολης, στο πλαίσιο του έργου εγκατάστασης του πολυδιαφημισμένου από την κυβέρνηση νέου ανελκυστήρα πλαγιάς.
Χρόνος λήψης: Σεπτέμβριος 2020
Τόπος λήψης: Αθήνα, Ακρόπολη, 10 μέτρα βορειοδυτικά του Ερεχθείου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών στο σημείο εξόδου του νέου ανελκυστήρα πλαγιάς. Το συνεργείο ενεργεί επί αρχαίου τοίχου, με κομπρεσέρ (φωτ. 1) και τροχό (φωτ. 2).
Φωτογραφία 1Φωτογραφία 2
Το ίδιο σημείο, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών. Το σημείο της καταστροφής, βρίσκεται κάτω από το γιγαντιαίο μεταλλικό υποστύλωμα του αναβατορίου (κόκκινος κύκλος φωτ. 4α).
Φωτογραφία 3
Φωτογραφία 4
Φωτογραφία 4α
Στη φωτογραφία 1, φαίνεται καθαρά, ο χειρισμός και η καταστροφή μνημείου, με κομπρεσέρ. Ο εργάτης πατά πάνω στον αρχαίο τοίχο από ογκόλιθους, κάποιους από τους οποίους έχει ήδη διαλύσει. Τα γκρεμισμένα τμήματα φαίνονται μπροστά του. Στην φωτ. 2 φαίνεται (αν και όχι τόσο καθαρά όσο στην προηγούμενη), η ίδια πράξη με τροχό, με τον οποίο προσπάθησαν αρχικά να “ταπεινώσουν” το αρχαίο λείψανο, πριν χρησιμοποιήσουν το κομπρεσέρ.
Η άθλια εικόνα θα πρέπει να διαβαστεί με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη ενέργεια, που έτυχε να τεκμηριωθεί φωτογραφικά, καθώς και άλλες που δεν τεκμηριώθηκαν ή τεκμηριώθηκαν αλλά δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί, δεν εγκρίθηκε από κανένα θεσμικά αρμόδιο όργανο. Έγινε αυθαίρετα και καταδρομικά, προκειμένου να προχωρήσει γρήγορα το έργο και να μην καθυστερήσει και άλλο η φιέστα των εγκαινίων, που είχε εξαγγείλει δημόσια η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη για τις 3 Δεκεμβρίου 2020, μετά την παταγώδη κατάρρευση του αρχικού της σχεδιασμού για εγκαίνια στις 20 Ιουνίου.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής:
- Τι ακριβώς ήταν αυτό που εικονίζεται να καταστρέφεται;
- Τι άλλο είχε την ίδια τύχη;
- Με τίνος απόφαση και μέσα από ποια διαδικασία φτάσαμε να γίνονται τέτοιες πράξεις στην Ακρόπολη, υπό την επίβλεψη της ίδιας της Εφορείας Αρχαιοτήτων;
Τα ερωτήματα αυτά έρχονται να προστεθούν σε όσα αναπάντητα έχουν τεθεί ως τώρα για τα όσα τραγικά συμβαίνουν εν κρυπτώ επί του Βράχου της Ακρόπολης των Αθηνών, κορυφαίο μνημείο του κλασικού κόσμου και εμβληματικό μνημείο UNESCO.
Θυμίζουμε πως οι αρχικές καταγγελίες περί μη σύννομων ενεργειών στα εν λόγω έργα χρονολογούνται από τον περασμένο Μάιο και σχετίζονταν με το ικρίωμα που είχε στηθεί για την υλοποίηση του έργου “Στερέωση βραχώδους υποβάθρου και τοιχίου Μπαλάνου στην περιοχή του ανελκυστήρα ΑμεΑ στο βόρειο τείχος της Ακρόπολης”
Τότε είχε αποκαλυφθεί, επίσης, πως οι εργασίες δεν πραγματοποιούνταν ούτε από τις υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού, ούτε από εργολάβους στους οποίους το ίδιο τις είχε αναθέσει, καθώς κύριος του έργου, ο οποίος επέλεγε με δικές του διαδικασίες τις εργολήπτριες εταιρείες, δεν ήταν, όπως θα ήταν και το λογικό, το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά η “ΑΡΙΟΝΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ”, δηλαδή ο αντιπρόσωπος του “Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης” στην Ελλάδα, που λειτουργεί το πολιτιστικό κέντρο “Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Ίδρυμα Ωνάση” και δραστηριοποιείται στον χώρο των επενδύσεων σε ακίνητα.
Το θέμα είχε έρθει τον Ιούνιο του 2020 και στην Βουλή, χωρίς ούτε εκεί να δοθούν επαρκείς εξηγήσεις για τα συνεχή ατοπήματα και τις αυθαιρεσίες
Στη συνέχεια, στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, σάλο προκάλεσαν οι αποκαλύψεις πως οι εργασίες που γίνονταν στην Ακρόπολη με το πρόσχημα της βελτίωσης της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία ήταν στην πραγματικότητα μια συγκαλυμμένη προσπάθεια υλοποίησης ενός προσωπικού, αλλά ουδέποτε εγκεκριμένου, “οράματος” του προέδρου της Επιτροπής Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως Μανώλη Κορρέ.
Οι σοβαρές και τεκμηριωμένες ενστάσεις που διατυπώθηκαν για τις εκτεταμένες διαστρώσεις με τσιμέντο και την σκοπιμότητα που εξυπηρετούσαν, τόσο από ειδικούς επιστήμονες όπως ο Τάσος Τανούλας, όσο και από την Εθνική Επιτροπή του Ελληνικού Τμήματος του ICOMOS (International Council on Monuments and Sites), του διεθνούς ανεξάρτητου φορέα που είναι και ο επίσημος τεχνικός σύμβουλος της UNESCO σε θέματα προστασίας και διαχείρισης μνημείων, αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων , δεν φάνηκε να πτοούν ούτε τους εμπνευστές του σχεδίου ούτε την υπουργό Πολιτισμού που έχει και την πλήρη πολιτική ευθύνη για όσα συμβαίνουν στον Βράχο.
Το “Κοσμοδρόμιο”, παρακολουθώντας στενά την υπόθεση των εργασιών στην Ακρόπολη, είχε στη συνέχεια φέρει στη δημοσιότητα την τουλάχιστον ανεπαρκή και πάντως εξαιρετικά αμφίβολης ποιότητας μελέτη “Διαμόρφωσης Διαδρόμων στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ακρόπολης Για Άτομα με Δυσκολία στην Κίνηση”, την οποία είχε αναλάβει, μέσα από άγνωστες διαδικασίες, η εταιρεία “ΝΑΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ Α.Ε.” και είχε εγκρίνει το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, όπως και το οπτικό υλικό από την πλημμυρισμένη Ακρόπολη, ένα θέμα που έκανε τον περασμένο Δεκέμβρη τον γύρο του κόσμου, με την υπουργό Πολιτισμού να κατηγορεί για την απουσία υδραυλικών έργων απορροής των υδάτων τον… ΣΥΡΙΖΑ και τον Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων να ζητά όχι μόνο να σταματήσει η εκτέλεση των εργασιών, προκειμένου να επανεξεταστούν τόσο η αποτελεσματικότητά τους όσο και η αρτιότητα στην εκτέλεσή τους, αλλά και “να ανατεθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ ο σχεδιασμός της αποκατάστασης της σημερινής βλαπτικής επέμβασης στον Ιερό Βράχο”.
Αντί άλλης ενέργειας, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού επέλεξε για μια ακόμη φορά την οδό της συγκάλυψης και της επικοινωνιακής διαχείρισης ενός ζητήματος που είχε λάβει ήδη μεγάλες διαστάσεις, ενώ άφησε αναπάντητη και την από 2ας Φεβρουαρίου δημόσια καταγγελία της δημοτικής παράταξης “Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα”, που επικαλούμενη απάντηση του Γραφείου Ανελκυστήρων του Δήμου Αθηναίων, έκανε γνωστό πως “ο ανελκυστήρας που τοποθετήθηκε πρόσφατα για την πρόσβαση ΑμεΑ στον βράχο της Ακρόπολης των Αθηνών δεν έχει λάβει τη νόμιμη άδεια λειτουργίας”.
Αμετανόητη και αμετροεπής, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού έφερε και πέρασε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, στις 2 Φεβρουαρίου 2021, κατά παρέκκλιση κάθε διαδικασίας, μια “πρόταση” και όχι μελέτη, όπως είναι το ορθό, της Επιτροπής Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης σχετικά με την αποκατάσταση της δυτικής προσπέλασης της Ακρόπολης, δηλαδή μια προσπάθεια, με ανύπαρκτη μελέτη, να προετοιμάσει το έδαφος για εκ των υστέρων νομιμοποίηση και επέκταση των εργασιών σε όλη πια την έκταση του Βράχου, στην κατεύθυνση της υλοποίησης του “οράματος” του Μανώλη Κορρέ.
Την ίδια ώρα, όπως αποκάλυψε στις 23 Φεβρουαρίου το “Κοσμοδρόμιο”, κομίζοντας και σχετικό οπτικό υλικό, οι εργασίες στον Βράχο της Ακρόπολης, εργασίες διαστρώσεων προς την πύλη Beulé και μεταφοράς μεγάλων όγκων οικοδομικού υλικού στο Μνημείο Αγρίππα, συνεχίζονταν, υπό την επίβλεψη των Μιχάλη Λεφαντζή (άρτι διορισθέντος από την υπουργό στη θέση του τμηματάρχη τεχνικών έργων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών) και Μανώλη Κορρέ, με πλήρη μυστικότητα και τα ιδιωτικά συνεργεία να εργάζονται πυρετωδώς ακόμη και Σαββατοκύριακο.
Οι καταγγελίες αυτές και η νέα δραματική έκκληση με τις δεκάδες υπογραφών δεν απαντήθηκαν στην ώρα τους από την υπουργό Πολιτισμού, που είχε, βέβαια, άλλα θέματα να διευθετήσει αυτήν την περίοδο, μέσα στη δίνη των αποκαλύψεων για την υπόθεση Λιγνάδη και την πολιτική ευθύνη για το ζήτημα αυτό, την οποία δεν ανέλαβε ποτέ.
Τώρα, που, μετά την περίπου δεκαήμερη “εξαφάνισή” της και την αντίστοιχη σιωπή του Γραφείου Τύπου του υπουργείου, επανέκαμψε για να υποστηρίξει τις επιλογές της, την αποτελεσματικότητα και την εργατικότητά της στην προώθηση “αναπτυξιακών έργων” και την απορρόφηση κονδυλίων, μήπως να έδινε μια απάντηση και για εκείνα και για όσα σήμερα αποκαλύπτουμε για καταστροφή αρχαιοτήτων κατά τη διαδικασία υλοποίησης του έργου εγκατάστασης του ανελκυστήρα;
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.